Benim bebegim 4 bucuk aylik 2 3 gun cok agladi sebebini bilmiyordum herseyi denedim agrisimi var bisey mi rahatsiz ediyor diye hic bisey bulamadim mememide reddediyordu sonra ablam su icirelim dedim biraz biberondaki suyu 30 cc yi bitirdi ve uyudu ertesi gun doktora gidip anlattim mama yazdi ona basladim simdi gunduzleri 2 defa emiyor geceleri sirf beni emiyor ama gunduzleri baya azaldi veriyorum kabul ediyor emiyor ama sonra yine verdigimde aglamaya basliyo 2 incide bu sefer mama yapiyorum ac kalmasin diye bakiyorum sutum var ama azalmis emmedigi icin galiba napicagimi bilmiyorum sutumu sagip biberonlami versem ki eger ole cogalcaksa icicekse sagma makinesi siparis vercem hemen ama bilemedim pek bilgim olmadi icin danismak istedim cok kotu durumdayim kayivalidem herkez bana cocugumu keyfim icin mama veriyorum saniyo anlatmama rahmen surekli bi laf sokma esim de dahil napmam gerekiyo lutfen solermisiniz aglamasi olmasa mama vermiycem ama cok agliyo napiyorsam susmuyo elim kolum bagli gibi hissediyorum kendimi