Ldc Merhabalar bi konuda deneyim sahibi olanlardan bilgi almak istiyorum. 7ay 28 günlük bi bebeğim var emziriyorum ve ek gıdaya da geçtik. Migren ataklarım yeniden başladı hamile kalmadan önce düzenli botoks yaptırıyodum hamileliğimle birlikte ara vermiştim ama yeniden atak geçirmeye başladım ve doğumdan sonraki ataklarım çok şiddetli oluyo her seferinde çıkartıyorum ve bebeğimle ilgilenemiyorum.( ilaçta kullanamıyorum emzirdiğim için) Tekrardan botoks yaptırmak istiyorum fakat görüştüğüm her dr farklı konuşuyo kimisi yapabiliriz kimisi emzirdiğin için yapamayız diyo kafam iyice karıştı. Sağlıgım için ve bebeğimle ilgilenebilmek için yaptırmak istiyorum böyle bişeyi deneyimleyen var mı yardımcı olabilir misiniz ?
Minel-inannesi Ldc benimde dis doktorum yaklasik 5yildir gece plagi kullandigimi ogrenince botox yaptirmami onerdi ama emzirme bittikten sonra. Gece plağı kullanıyorum. Kas gevsetici kremleri şakak eklemime, enseme, alnima sürüyorum azar azar.
Ldc Plaklardan bi dönem kullandım ama ne kadar dikkat edersem edeyim bi süre sonra koku yapıyo ve o koku midemi bulandırdığı için kullanamadım ama krem hiç denemedim bi deneyebilirim