buglemss Arkadaşım adına soruyorum (can dostum) üç yıldır tüp bebek tedavisi görüyor en son Ekim ayında negatif oldu 3. Deneme malesef ama bugün bir test yapmış adete 10 gün var ikinci silik çizgi var bilemedik ümitlenmek istemiyor hemen çünkü geçen yıl da çok çok hafifi asla bu kadar belirgin değildi çizgi vardı negatif çıktı doktor tedaviden ilaçlardan dolayı vücudu hamilelik hormonları üretiyor demiş var mı başına gelen böyle bir durum sizce ne yapmalı
DevosMom buglemss regli gecikince test yapmalı ve strese girmemeli. Çok erken test yapmış yanıltıcı olabilir.
bal012 buglemss bir süre daha beklesin en az üç dört gün sonra sabah ilk çişle testi yapsın varsa çıkar gönlüne göre olsun inşallah 🌸
1anaa2evlat buglemss ayyy bn ikinci oğlumu böle öğrenmiştim var canm var hatta bnmki daha da silikti var bnce
buglemss 1anaa2evlat ya bende öyle öğrendim ama ona normal yoldan olması imkansız demiş doktor Allahım o kadar dua ettim ki nolur pozitif olsun olursa burdan size de haber vereceğim söz
1anaa2evlat buglemss Allah ol derse olur canm hakkinda hayırlısı olsun inşallah haber ver mutlaka cok istiyor belliki rabbm nasip etmiş
Minel-inannesi buglemss tedavi goruyosa kullandigi ilaclardan kaynakli test bu şekilde cikmis olabilir. Rabbim gonlune gore versin inşallah ☺️
birpofidikannesi Tedavi gördü mü ona göre mi yaptı yoksa bu ay doğal yollarla mı denediler? Eğer tedavi sürecindeyse bu çizgi yanıltıcı doktorun dediği gibi, ama tedavi görmüyor bu ay doğal denediyse gebelik vardır Allah ın izniyle
Deletedmom_98 buglemss Ben 4 gün kala negatif gördüm 1 gün kala ise koyu kırmızı 2 çizgi vardı Bence erken henüz doktorun dediği gibi olabilir 1 gün kala ya da gecikince yapsın