Kızlar oğlum 22 aylık ve tam bir emzik bağımlısı artık gerçekten çok zor durumdayım napcağımı bilmiyorum , şimdiye kadar size abartmıyorum 50 yi gecti aldığım emziklerin sayısı,ya kaybediyor ya atıyor sonra krizlere giriyor olmayınca da eşim bir yandan ben bir yandan arıyoruz bulmak onu sakinleştirmek için az önce bulamayınca apar topar çıktık iki emzik daha aldık geldik ve ağzında bir tane elinde de bir tane Dursun istiyor çıldırcam artık yemin ediyorum ,yemek yemiyor gece boyunca ağzında zaten düşünce yaygarayı koparıyor,sabah uyanıyor kahvaltı yapmıyor çorba içermeye çalışıyorum gün içinde ağzından eliyle çıkarıp çorbayi içtikten sonra geri ağzına koyuyor yani bi kaşık çorba bi emzik , böylelikle biraz yiyor yoksa yok , gün içinde de hep ağzında artık yıldım yaa kaybedince deliriyor, EMZİK Zinciri de denedim eğer emzik Zinciri tak derseniz hani kaybolmasın diye ,takınca onu istemiyor geri çıkarıyor, nasıl bıraktırabilirim nolur bir akıl, kafayı yicem