lceLady Alpyigit3434 Birde aktara gidin lütfen. Onlarda yardımcı olsun. Ek baska neler sürülebilir deneyin. El kol neysede yüz önemli sonucta
baharcelikk49 Alpyigit3434 yakın zamanda kardeşimin de yüzü yandı bal mumu kullandık 1 hafta içinde iyileşti yanıktan eser kalmadı aktarda bulabilirsiniz. Benimde küçükken ayağım yanmış annem bal mumuyla iyileştirmiş tavsiye ederim
Alpyigit3434 baharcelikk49 krem kullandıktan sonra mı bal mumu kullandınız Şuan krem sürüyoruz yüz olduğundan enfeksiyon da kapmasın diye sanırım yanağımdaki yamuk izi çokmuydu dra gittiniz mi
lceLady Alpyigit3434 Benım oglanın elleri yanmıstı. Allahım cok acımıştı. Kaynar suyun içine girmişti parmakları. Balon gibi şişti su toplamıstı. Kendılıgınden hepsi şişti patladı. Kabuk topladı düzeldi cok kısa sürede. İnşallah sizinde geçer çok üzüldüm
Aysegul60 Alpyigit3434 evet ama duramaz o acidan bnm yanimda bir kere yaptilar gripti gittigimizde grip oldugu icin narkoz veremeyiz gecmesi beklucez dediler yani yanmda yaptilar cocuk öldü öldü dirildi diyim size
keremelos İnstagram da görmüştüm bombalı saldırı da çok kötü yanıkları olan bir kadın yüzü yanmış , yumurta sarısını iyice kararıp yakmış sonra yağa dönüşmüş yumurta yağı yapmış şu an hiç iz yok tertemiz yüzü.
arelinannesi1 keremelos bunu bana da söylediler ama beceremedim ya ben kantaron yağı surmustum sürekli pansumanı açtıktan sonra
littleflower keremelos evet ben de bunu duydum çok da uzun sürüyormuş ama en sonunda yağı çıkıyormuş. İyileştirdi geçirdi dediler.
arelinannesi1 Alpyigit3434 ay görünce yüreğim yine yandı oğlumun koluna dökülmüştü çay sıcak çay kolundaki deri attı falan pansumanla kaldı bı sure Doktorlar 1. Derece yanık demişti ama çok korkmuştum yani herkes kantaron yağı sur biraz iyileşince vs dedi de ben hiç birseyin çaresini bulamadım azıcık da olsa iz kaldi sizede çok geçmiş olsun
septembrmom Alpyigit3434 yara olabilir ama korkmayın geçiyor. Benimki facia durumdaydı gerçekten mükemmele yakin şuan. Güneşe de asla çıkarmayın yanan yerler kararır.
Alpyigit3434 septembrmom sanırım dışarı pek çukamıcsk 3 yaşında şuan sürekli aşağıyı istiyor mikrop kapar diye korkuyorum açık şuan sarmadılar
babybmoms Alpyigit3434 susam yağı bulup sürün tahinin üstünde biriken yağ oluyor ya o galiba benim elimde meşale patlamıştı parmağım artık kemiğime inecek gibiydi bir yerde birisi parmağıma ondan sürdü nokta kadar bile izi yok şu an en kötü yanık çeşidiydi yani
Sarikuzumalp Alpyigit3434 Çok çok geçmiş olsun. Rabbim şafi ismiyle şifasını versin inşallah 🤲 eğer yanık derecesi çok olsaydı krem verip yollamazlardı sadece. Tedavi uygulanırdı. O yüzden üzülmeyin iz kalacağını sanmıyorum benim arkadaşımın çocuğunun da yanağı yanmıştı şuan hiç iz yok. Bu arada oğlunuzun adı yiğit alp mi 🥺 benim oğlumun adı da yiğit alp. Bizde açık kol kırığından hastanede yatıyoruz 1 haftadır. Rabbim şifa versin çocuklarımıza 😔🤲
tubasd Alpyigit3434 pansumana cagirdilarmi bu alanda çocuk doktoru varsa orayada bir gidin bence yüz sonuçta ama iznkalacagini sanmıyorum sadece daha hızlı iyileşmesi için belki başka krem vs daha verirler Cook çok gecmis olsun bunla gelmiş geçmiş olsun inşaallah
Alpyigit3434 tubasd İnşaAllah çok teşekkür ederim acil tanım polikliniğe gittik gece krem verdiler ertesi gün randevusuz bakabileceklerini söylediler gittik başka krem verip lif yapmamız gerekiyor muş soyuldugundan
arelinannesi1 Alpyigit3434 resim yukluycem şimdi tarif edemem de yandıktan 4 ay sonraki hali kolunun şuan üstünden nerdeyse hemen hemen 1 sene geçmek üzere köyü leke kalmadı ama izi var atıyorum hemen fotoğraf
baharcelikk49 Alpyigit3434 doktorun verdiği kremi 1 2 gün kullandık fayda etmedi çok yavaş ilerliyordu iyileşmesi . Bizde o kremi bırakıp bal mumu sürdük sürekli günde 3 4 defa falan . Ve hemen faydasını gördük .
motherthea Alpyigit3434 benim de oğlumun babaannesine koluna çay dökülmüş 2ci dereceydi sürekli gidip pansuman olduk nasıl krem verip yollarlar yanık merkezine gittiniz mi nerde oturuyorsunuz bir youtober var oğlunun yüzüne omzuna kahve döküldü sizin gibi yüzü yandı youtobe girin adı tuğbacanerhome bakın son videolarına onlar sürekli gidip geldi tedavileri şuan evde devam ediyor doktor kremler yazmış onları da görürsünüz inceleyin ve bir kremle bırakmayın lütfen peşine düşün yüzü çok önemli daha iyi bir yanık merkezine gidin size dediğim kişiye bakın onlarda yeni bu süreçten geçiyor hala daha yüzü kızarık oğlunun o bayanın
motherthea Alpyigit3434 kesinlikle ama kesinlikle kantaron yağı yumurta vs sürmeyin enfeksiyon kapar sakın