Bebek olsun yetişkin olsun, bebeğin de koktuğu oluyor. Koltuk altında mesela bir şeyler birikir kokuya sebebiyet veriyor. Ama asla açıklaması olmayan şeyler yapmadım bebeğime. Büyüyünce deodorant kullansın napalım 😅 insan bu sonuçta. Tuzlayalım kokmaz diyenleri de metroda metrobüste görüyoruz yazın 🤢