Badeseyma yarım margarin yarım su bardağı sıvı yağ bir kabartma tozu bir vanilya bir bardak pudra şekeri bir yumurta 2,5 bardak kadar un yoğurun
Şerbeti de 1,5 bardak su bir bardak şeker kaynatın soğusun
Kurabiye sıcakken şerbete sonra da Hindistan cevizine batırın çok güzel oluyor tam tariftir sırf bu hafta 3 kere yaptım benim eşim de oğlum da çok seviyor yapıyorum bakıyorum ertesi gün yok🤣
Margarini biraz dışarıda bekletin önden yumuşasın