doktora götürüyoruz kan ve kaka testinde bişey çıkmıyor ve gelişimi kilosu iyi diye doktorlar umursamıyor. Ama gece saat başı uyanıyor kıvranıp ağlayarak gaz çıkarıyor. Gün içinde de çok huysuz bir bebek. Ağız kenarındaki döküntüler hiç geçmiyor. 13 aylık oldu bu gaz sancılarında hiç azalma olmadı. Kolik devam ediyor. Böyle bir durumu yaşayan var mı aranızda?