Lovemoombaby Merhaba kızlar bebeğim 19 aylık azı dişlerini çıkarıyor çok huysuz sürekli ağlıyor ve hiçbir şey yemiyor bu dönemlerin böyle geçtiğini biliyorum ama evde bitkisel uygulayabileceğimiz ya da herhangi bir tedavici bir ilaç bilginiz var mı
elmaliturtam Lovemoombaby karanfili parçalara bölüp zeytinyağında biraz bekletip onu sürebilirsiniz bir de olmadı yarın eczaneden tetagil diş tozu o da çok iyi geliyor
Minel-inannesi Lovemoombaby gün icindeyken kuru sogani elma gibi veriyorum eline. Yada kuru sogani rendeleyip posetleyip yassı bi sekilde dondurucuya atiyorum ince sekilde. Onu veriyorum kırıp kırıp. En bas edemedigi yerde calpol. Tetagil osanit calgel hicbiri ise yaramadi benim kizda
1kadin1erkek1bebek Lovemoombaby Merhaba, doktorunuza danışarak önerir ise Tetagil kullanabilirsiniz. Kolaylıkla çıksın inşallah. Sevgiler :)
Lovemoombaby elmaliturtam karanfil ve zeytin yağını deniyoruz şuanda bu dediginiz ilaçtanda alırız teşekkür ederim cevabınız için
Ayserose Karanfil ve zeytinyağı kürü çok rahatlatıyor nasıl yapıldığını bulun deneyin isterseniz diş sürecine girdiğimizde bende deneyeceğim çok rahatlattığı söyleniyor
Minel-inannesi Lovemoombaby aslinda benim kizda pek sevmiyo ama bi merakla ilk ısırıyor agzinda geveliyo bakiyoki rahatliyo dönüp dolaşıp gelip bi ısırık daha kıtlıyo