İyi akşamlar anneler. Oğlum 46 günlük bir anda çığlık çığlığa ağlıyordu son günlerde iyice arttı. 1 aylıkken kilo alımı düşük olduğu için doktora götürmüştüm bir şeyi yok sen emziremiyorsun demişti. Bugün artık çığlıkları dayanılmaz oldu koşa koşa başka yere götürdüm tahliller ultrason böbrek te 3. Derece büyüme varmış 😣 başına gelen varmı bizi nasıl bir süreç bekliyor bugün artık ağlamaktan başım ağrıdı ne yapacağımı bilemiyorum