Sonsuz32 beyin cerrahi sine gitmen lazım. Bende de var. Tomografi çektiler. Şükür zararlı birşey çıkmadı. Lezyon dediler. Bir ilaç verdiler. Ama ben hamile olduğum için kullanmadım. Emzirirken nasıl olduysa kendiliğinden geçti. Emzirmeyi bırakınca tekrar çıktı. Arada şişiyor arada iniyor