Torpiktospa Merhaba, bu aylar itibariyle yavaş yavaş bebeğinizin bireyselleşme dönemi başlamaktadır. Bu gibi durumlarda aşırı tepki vermekten kaçınırsanız zamanla azalıp tamamen kaybolacaktır. Bebeğinizin yaptığı bu hareketleri ve sizin yaşadığınız bu süreci eminim çoğu anne yaşadı ve yaşıyor, önemli olan sakin kalabilmeye çalışmaktır. O anlarda özellikle size tavsiyem dikkatini başka bir yöne çevirmeye çalışın, sakin ve sabırlı kalmanızı tavsiye ederim. Diğer türlü karşınızdaki ufak bireyden çok daha fazla sert tepki ile geri dönüş alabilirsiniz.
Sevgiler :)