Netya Oglum 2 yas 4 aylık bu bırkacgundur affedersınız dışkısında sındırılmemış besinler goruyorum, ınternetten baktım net bır cevap bulamadım, doktora goturmelımıyım, sımdıden tessekurler 🙏🙏
1kadin1erkek1bebek Netya Merhaba, içinize sinmeyen bir durumda mutlaka doktorunuza danışın bence. Ama mesela üzümü bazı bebekler çiğnemediğinde direkt dışkısında çıkabiliyor veya susamı biz insanlar sindiremediğimiz için dışkısında direkt çıkabiliyor. Hangi besinler ve ne sıklıkla olduğu önemli. Normal mi değil mi doktorunuza danışmanız en doğrusudur. Sevgiler :)