sedayt Bebe bisküvisi yapacağım ama bebeğime ne ile yumuşatıp vereceğimi bilemedim. Siz ne ile yumuşatıp mama haline getirip veriyorsunuz?
Pelinbaranhasan Bence cicibebe yada bebek bisküvisi verilmemeli bebeğe ben bebek bisküvisini evde el yapımı yapıyorum bebeğimde bayılıyor diğerleri bayatlamasın diye bir sürü katkı maddesi içeriyor 😱😔
Gegimasal Pelinbaranhasan kesinlikle katılıyorum içinde neler var baya araştırdım şok oldum bende kendim yapıyorum biz bile yiyoruz.ve tarifimi kim kullandi ise cok mutlu 😁
Gegimasal Bebeggimm ben irmik koymuyorum sert oluyor 1 yumurta sarısı 2 y.k tereyağı yarim çay bardağı z.yağı aldığı kadar tam buğday unu ve yulaf unu ben olgunlaşmış muz elma da olabilir da ekliyorum ve cimcik tarçın ve azıcık keçiboynuzu pekmezi siz bile beğeneceksiniz emin olabilirsiniz
Portakal Gegimasal bende yaptım ama çok kötü olmuştu yumurtasız bir tarift yumurta kullanamıyorum malesef