bebekgoktug Ya kızlar ben spiral taktıralı 7 ay oldu henüz hiç adet olmadım sürekli ara ara lekelenme oluyor doktora gittim kaç kere spiral yerinde duruyor kayma felan yok siz de de oluyor mu bu durum 😏
Mrs-Turkk bebekgoktug bnde de var canım ama bi sorun yaşamadım hiç bilgim yok sadece merak ettim . Sen adet görmeden mi taktırmıştın yoksa doğumdan sonra adet gördün de spiral takılınca mı adetin bozulduu
bebekgoktug Mrs-Turkk canım aslında şöyle oldu ben 40 ı’m çıktıktan bi 5 gün sonra adet agrısı gibi bi kanamam oldu7 gün sürdü doğumdan 2 ay sonra da spiral taktırdım adetlik değildim takılırkem bir daha da adet olmadıö böyle ara ara kanama lekelenme oluyor
ledaaanrr bebekgoktug ya ben pek sıcak bakmıyorum hap kullanıyorum ama ısrarla takdır çok iyi diyorlar hormonlu olana iyi diyorlar
bebekgoktug ledaaanrr beniö agrım felan olmuyor canım hani şikayet olarak sadece lekelenme oluyor. Ben tek çocuk düşünüyorum hani sadece spirale de güvenmediğim için diğer yöntemlerle de korunuyorum. Herkeste olmamış ama bu lekelenme benim vücudumla alakalı galiba