linalya Merhaba, ekran maruziyeti var ise ekranı hayatınızdan çıkartmanızı tavsiye ederim. Eğer yok ise de zaten doktorunuz da normal demiş ama siz bol bol konuşun her şeyi ama her şeyi devamlı anlatın bebeğinize, sık sık kitap okuyun. Kelimeleri tekrarlatın, anlamlı kelimler söylemesi için günlük hayatınızda her işinizi anlata anlata yapın ve hatta dahil edin kızınızı.
Sevgiler :)