Bottii Bebeğim yaşına 15 gün var,son iki haftadır ağzını açmıyor yemek yediremiyorum, krep, kek vs türünde birşeyler yapmayondenesem mi diye düşünüyorum direk süt vermesemde sütlü ürün kullşanabilşrmiyim uygun olur mu yardımcı olabilir misiniz
Irmakmelegim Bottii ben 1.5 yasna kdr hatta 2 yaşına kadr krep pankek kek vb şeylere yoğurt kullandım sulandirdim mesela çok lezzetli oldu şuan 30 aylık artık tabi koyuluyor süt u kek pankek vb şeylere hala zatn direk hiç vermedim
Alpmommy_ Bottii bu zamana kadar vermediğin hata nasıl bayıla bayıla yerler hemen yap ben sürekli yapıyorum keke pankeke falan bayılıyor yumuşak olduğu için eline alıp ısırarak yemeyi çok seviyor bizde yeni 1 yaş olduk, eskiler direk inek sütünü bile içirirmiş şimdi sindirimi zor diye vermiyoruz ama bence kek vs işinde kullanınca hiç bşy olmaz alerjisi de yoksa devam
Bottii Irmakmelegim yoğurt koyarak yapıyorum ama yemiyor alternatif arayışına girmek zorunda kaldığım için sordum, çok teşekkür ederim