Gubusu Merhaba kızlar bebegım 3 aylık emzırıyorum ama gunde 2 kezse mama alıyor doymadı ıcın. Cogunlukla emzırıyorum yanı. Fakat sole bır sorun var emzırdıkden sonra delı gıbı acıkıyorum ınanılmaz sankı gunlerce ac kalmısım gıbı ve elım ayagım canı kesılıyor kalkıp bıseler atıstırmadıkca kotu oluyorum. Sızdede bolemı bendemı sorun?
Askpare Gubusu aynen öyle canım benim yediğimle 3 aile doyar tek öğünde hemde hamilelikten önce 40 kiloydum şuan haftada 2 kilo alıyorum ve daha 3 aylıgız bizde bu gidiş nereye bilmiyorum 🤷🏼♀️
Meryemozen bende de oluyo çok susuyorum tatlı yemek istiyorum 😊 yemediğimde bayılcak gibi hissediyorum
Gubusu Vallahı aclıkdan uyumıyorum gece emzırme kalkdımdada yıyorum emzırmek kg verdırır derler Ama yok kg gıtmıo