ppzeynep
“Ekran benim çocuklarımı olumsuz etkilemedi.” diyor.
Yazımın kısa ve net özeti bu!
Evet sizi etkilememesi, başka çocuklarında etkilenmeyeceğini doğrulamaz.
Siz yazınıza da açılma ve net ekran güzelleştirmesi yaptınız bende size torum yaptım. Diğer insanlarla aynı düşünce de olmam benim okuduğumu anlamam sebebi olmuyor, ya da uykusuz yazmam filan 🤣
Aslında keyfi rüyamda yazdım.
Ekran 📺 hiç bir güzel yani olamaz, sizi etkilemedi diye başka insanları da buna öneri şeklinde vermeniz yanlış. (Çocuk yetiştirmenize laf etmedim)
Ama şu bir gerçek genel de bu cümleyi siz ve sizin gibi anneler kullanıyor. Ekran benim bebeğime zarar vermedi, eee benim anneliğime çocuk yetiştirmeme laf edemezsin gibi kelimeleri. Ben sizin yazınızdan bunu çıkardım. Zaten son cümleniz de bunu onayladı.
Bir de 3 yıldır buradayım dikkat çekme gibi bir konuma sahip olmadım ve olmayacağımda.
Ben fikrimi kendim için yazarım, uyan kişiler katılır yanlış bulan seviyeli bir şekilde yorum atar.