Merhabalar, ben de çocuklarla çalışan bir uzman olarak yazmak istedim. Ekranın çocuk gelişimine olan olumsuz etkisi bilinen bir şey. Yaşla birlikte maruz kalma süreleri artsa da hep sınırlı olması gerekiyor. Ancak asıl önemli olan çocuğun ekran maruziyetinden nasıl etkileneceğini bilememek. Genetiğinizde bir gelişimsel gecikme riski vardır ya da çocuk bazı gelişim zamanlarını geç takip ediyordur bir de ekran maruziyeti olunca bambaşka bir noktaya gidebiliriz. Ekran izlemeyen çocuk illa çok iyi, çok zeki olacak gibi bir sonuç yok ancak izleyen çocuğun farklı problemler yaşaması çok daha olası. Özellikle dil gelişiminde gecikme olan ve zaten yerinde duramayan, odaklanamayan çocuklara izletmemeye çok dikkat etmek gerek.