Sontvbukucu asimesila yani sizin yazdığınız şeylere agzim acik hayretle baktim. Cocugunuza degil. Cocugunuzun edindigi bilgiler ezberden ibaret. Siz de tedavi olmalısınız. Yazdıklarınız normal degil. Tek bakiyorum da demeyin lütfen. Çoğunluk tek bakiyor. Zaten tek bakmamız gerekiyor.
asimesila Sontvbukucu yo kim bakıyor eve gelince eşiniz üstü çamurlu yatiyormu mesela eve gelirken ekmek almadan mi gelir çöpü pazara sen mi gidiyorsun neden tedavi olayım hasta değilim ben cocugumda yaşıtları ile aynı olsa kreşe gitti zaman sıkılmazdi verdiği şeyi saniyeler içinde yapıyor kalkıyor diyor öğretmeni dedi sıkılıyor dedi diğer çocuklar uğraşıyor yapamıyor diyo mesela
Sontvbukucu Birkucukbebekmeselesi gordum sonradan hayret ettim. Yani inanılır gibi değil. Korku filmi senaryosu gibi. Simdi lincledi derler. Ama bu linc degil. Bazen insanları anlamakta zorluk çekiyorum. Hani dese ki bu durumdan rahatsizim ne yapacagimi bilmiyorum tamam. Anlatalim konusalim dertleşelim. Ama cocugunun ezberledigi bilgilerle ovunuyor. Beyaz esya markalarini sayiyormuş gorsek agzimiz acik hayretle bakarmisiz.
Ebrupinarrr tugba7766 Bizzat daha yeni yaşadık Önünde çok fazla oyuncak vardı ve yüzüne bakmıyordu Tüm oyuncakları kaldırıp sadece 3 oyuncak bıraktık Ve her gün oyuncaklarıyla oynamaya başladı Haftada bir o 3 oyuncağı kaldırıp başka 3 oyuncak çıkarmaya başladım Oyuncak çok fazla olunca çocuk sıkılıyor ve oyun süresi daha az oluyor
Ebrupinarrr asimesila Her şeye vakit ayırıp çocuğa vakit ayıramamak mantıklı değil kardeşim anla artık Evinin temizliği bitmez Ama çocuğun 1 kez büyüyecek Onun en çok anneye ihtiyacı var çok temiz eve değil
asimesila Ebrupinarrr ben babasından çok ayırıyorum her zaman parka götüren ben dolmuşa binip oyun parkına beyimiz kus eve geç gelir günlerdir görmezler babayi aramazlar ben tuvalette iki dk durayım hemen içeri gerir sarılır annem diye benim kadar ilgilenen yoktur tv açık karşında oturup bakmıyor sürekli hep koşar evde bisiklete biner kayar patenle sabit asla durmaz parkta bile sallanmaz tirmanmayi sever
tugba7766 Bende bir şey sormak istiyorum bilgisi olan varsa bebek 18 aylık dün oyuncaklarını bi dolduruyor sepete bir boşaltıyordu sürekli, sesini mi seviyor öyle yapıyordu sanki
[silindi] 1kadin1erkek1bebek Sevgiler :) Mektup arkadaşı gibi, uzman falan mısın bacım sen her yorum sonuna sevgiler
hpkr Aslaninannesiiiii Tv hiç benlik değil hayatta açıp izlemem bu sanırım en sevdiğim özelliğim. Programmış diziymiş bana hitap etmiyor. Bebeğim olmadan önce de böyleydi bütün gün evde olsam da açıp izlemem. Biz büyükler için bile beyin yoran bişey ben 1-2 saat izlesem beynim kaldırmıyor başım ağrıyor. Ben o minicik bebekleri düşünemiyorum çünkü ekran karşısında kitlenip kalıyorlar. Belki bizler farkına varamıyoruz nasılsa izlemiyor diye arka planda açık kalıyor ama doktorlar bunu bile önermiyor bu durum bile olumsuz etkiliyor. Kararınızdan dolayı sizi tebrik ederim ekransız bol eğlenceli zamanlar 🎉🌸
hpkr asimesila yemek yaparken iş yaparken yanınızda dursun hem işleri yapın hem bebeğinizle oynayın. Belki 1 saatte yapacağınız iş 2-3 saattte biter ama çocuğun sağlığından önemli değil. İş yaparken sizi seyretsin neler yaptığınızı ona anlatın
asimesila hpkr durmaz gel diyorum bakıp gidiyor sıkılıyor sabit durmayı çizgi film izlerken bile evi dört döner öyle asla oturmaz
Sontvbukucu aysuuun ekran konuşmayı olumsuz etkiler. Tek tarafli iletisim vardir. Girdi var çıktı yok. Düz mantik. Konusma olmasi icin karsilikli sohbet iliski gerekir. Ekrandan öğrenilen seyler ezberdir. Bilincli konuşma degil. Zamanla da unutulur.
aysuuun Sontvbukucu pekı özleyen çocukların olmadığını bana açıkla çevremde çok var ekran önünden kalkmayan gayet akışkan konuşan buna ne doyeceksınız
Gelecegimsin Aslaninannesiiiii 16 aylıkken yine neyse 4 yas daha zor herseyin farkında kres deseniz 10 bin lira devlet okulları almıyo nasıl oyalayacagımı sasırıyorum
asimesila Ebrupinarrr çok şükür mükemmel zaten yaşıtlarına göre üstün zekalı hangi çocuk İngilizce konuşuyor sayıyor araba markasını biliyor araba markasını çizgi film den öğrenmemistir meslaq
Aslicamm asimesila siz yaşı gelince de okula mokula göndermeyin TV’den ogrensin okuma yazmayı matematiği filan. O değil de bence siz önce kendiniz için bi şeyler yapın
Ebrupinarrr asimesila Ya lütfen hala savunmaya devam ediyorsunuz Okula da gitmesin TV den açın her şeyi oradan öğrensin? Babası yapmıyor ben onu yapıyorum bunu yapıyorum Kardeşim o zaman iyi korun 15 gün önce hamile miyim yazmışsınız böyle baba olamayan birini tekrar baba yapma Yani o yapmıyor sen yapıyorsun diye övünmeye gerek yok Zaten bunları yapmamız lazım Annesi babasıyız Babası yapmıyorsa onun eksiği ve sizde bu insanı baştan tanıyıp öyle baba yapmalıydınız Annelik yapmayı övünüyorsunuz burada