balli_cilek
Oğlum 18 aylık, tüm aile bireyleri uzakta görüntülü konuşma yapıyorduk ama ekranı görmüyordu . Arka kamera açıktı. Son bir aydır artık ekrana bakmak istiyor. Aile bireylerini tanıyor onları görmek istiyor çok uzun olmasa da ekrana bakıyor. Karşılıklı iletişim olduğu için sorun yok ama yine de göz sağlığı için bakmasa keşke diyorum😔