balli_cilek Kızlar 8 aylık olacağız inşallah ekran yok ama uzakta olan işte dede dayı vs çin görüntülü konuşma sakıncalı mı
Ecem__ balli_cilek bizimde herkes uzakta arayinca kamerayi ona dogru tutuyorum..gormek sevmek istiyorlar..en son 1 yasinda gorduler..
Alerjikrinit balli_cilek o kadarına yapacak bir şey yok canım. Yani uzman videolarında görüntülü konuşma hariç diyorlar genelde. Ekrandaki sorun karşı tarafın cansız ve tepkisiz olması zaten ama görüntülü konuşma öyle değil.
1kadin1erkek1bebek balli_cilek Merhaba, telefonun ön kamerasından gösterip görüntülü görüşme için ekranı görmesi en azından 1 yaş sonrası mecburi durumlarda olabilir. Telefonda karşılık alabildiği için kısa süreli kullanımda görüntülü görüşmede televizyon gibi bir etki söz konusu olmuyor fakat 1 yaş öncesi gerçek anlamda biraz erken olduğunu düşünüyorum kendi adıma. Tabi karar sizin. Sevgiler :)
Ecem__ balli_cilek yok beni kamerayi ona dogru ceviriyorum o gormuyor..onlar goruyor..gorsede cok tinlamaz gormesede olur yani 😊
huzurluaycicek Bizim de akrabalar uzakta, haftada 2 3 kez yarım saat görüntülü konuşuruz, niye sakıncası olsun ki, birebir iletisim kuruluyor görüntülü konuşmada, eğer çocuğu tv nin başına koyup 5 saat ilgilenmezseniz bu sakıncalı olandir
gulyabani balli_cilek ailemin hepsi şehir dışında ilk ve tek torun bi gün göremezlerse ağlıyo annem😀😀
Ecem__ balli_cilek yani sabah annem aradi goruntulu oglani ozledim zaten gelmiyosun cevirdim kamerayi birtek annem goruyor..ne kadar sakinsakta illa ekran goruyor ya esim de ailesiyle goruntu konusur bak oglum deden amcan vs der..benimki 20 aylik allahtan amca sini deedesini biliyor onlari gorunce adini soyluyor..yaz gelsin diye dua ediyorum bunaldi cocuk evde 😒
balli_cilek Ecem__ gerçekten ya çocukları evde tutmak zor oluyor sanırım kışın dışarı çıkıp hava almak bile iyi geliyor çocuklara 😒
B1elf balli_cilek 25 aylık misafirlikte ben kapattırana kadar göz ucuyla şahit oldu televizyon birde 2 gün kadar ben doğuma gidince televizyon nedir bildi diğeri de 11 aylık. TV tablet vs kesinlikle yok ama günde en az 5 kere annemle 3 kere eşimle 1 kere babamla 1 kere kayinvalidemle görüntülü konuşuyoruz ve cocuklarimda konuşuyor onun disinda eline telefon almıyor. Ama görüntülü konuşurken tutmak istediğinde veriyorum bunun ekran olduğunu düşünmüyorum. Doğru yorumu @Sontvbukucu hanıma bırakıyorum.
balli_cilek B1elf bende hanımefendiye bekliyorum yani ne bileyim bikaş gündür öyle dedesiyle anneanesiyle babasıyla konuşuyor da bende ekran olmuyor diye düşünüyorum belkide yanlış düşünüyoruz bilemedim 🤷🏻
Sontvbukucu B1elf @balli_cilek hayir görüntülü gorusme ekran sayilmiyor. Canli ve karsilikli sohbet iletişim var.