gamze9110 Kızlar 6 ay oldu doğum yapalı. Doğumdan sonra cok zayıfladm cok ama cok yiyorum emzirdiğin için dediler. Bugun ilk kez adet oldum ve alamadıgım kiloyu aldığımı dusunuyorum hep 54-55 dim 56.5 olmusum sasırdım. Hormonlarımmı duzeldi acaba.