brnglsmm Kısa süre önce yaklaşık 1 ay falan oluyor d vitamini ve demir damlasını 405₺’ye almıştım. Demir damlası az kaldığı için bugün eczaneden alıyım dursun dedim ve 309₺’ye aldım. Bu kadar artması normal mi yoksa eczane mi pahalı satıyor