_tosbiginannesi_ nebutantana30 fiyatları uygun tuttuğum için gardrops hesabımdan satış yapacağım dolaptan kesinti çok oluyor ☺️ gardrops hesabım firfirindolabi2
1anneem _tosbiginannesi_ gardrops tada 60 kusur alan ıcın bedel ekliyorlar bı kac kısı alıcaktı onu ekleyınce vazgecıolar bılgınız varmı
_tosbiginannesi_ 1anneem Evet o kargo ücreti oluyor alıcı koruma bedeli olarak geçiyor ama kargo oluyor ya. Kargo ücretsiz diyorlar ama öyle bişey yok yani☺️
_tosbiginannesi_ 1anneem Evet öyle ☺️ Sizin sattığınız kıyafetler çok çok uygun neden kargo ücretinden dolayı vazgeciyorlar ki
1anneem _tosbiginannesi_ param yetmedi dedı bırı evet kargo ucretsız dedıklerı ıcın heralde 60 kusur ekleyınce fazla oluyor olabılır
_tosbiginannesi_ kesin olarak almak isteyenler gardrops firfirindolabi2 hesabıma yazsınlar ilan açayım ☺️🌸