a_s345 221 yaklasık 1 ay olucak benim bebeğimde yapamıyor gitmediğimiz doktor denemediğim şey kalmadı artık fitil veriyorum yapmdıgı için aşırı huzursuz gecemiz gündüzümüz yok bende burda bekliyim belki farklı bişey diyen olur
beyzadodo 221 emziriyorsaniz ek takviye magnezyum kullanmalisinuz. Cocugada gecer duzenli yapar ben efermag kullanmistim
Mavisim_21 221 10 güne kadar yapmaması normaldir doktorlar bazı durumlarda lagman veriyor onu yapabilirsiniz YouTube de selçuk gürel doktorun kolik masajı videosu var o masaj da bebeğin bağırsak hareketlerine iyi geliyor bir deneyin isterseniz
laledevri35 a_s345 bizde de iki aydır durum aynı fitilsiz ssla yapmıyor makat çatlağı dedilrr makat dar dediler hala kesin çözüm yok bulamadılar sadece anne sütü alıyor bir de şaşırdım kaldım
moonlight__ a_s345 duphalac şurup denediniz mi? Benim bebeğimde öyleydi o şurubu bi kaç gün düzenli verdim hemen etki etti
a_s345 laledevri35 bizde catlak makat yok hiç bişeyide yok anne sütü bizimkisi de en son cocuga iyi kilo aldığını o yüzden sindiremediğini söylediler
giztpk Benim oğlum üç aylık, bizde bir ay çektik bu durumu ama geçiyor dostlar üzülmeyin doktorumuz bebeklerin beş ay da bağırsak gelişimleri oturur yavaş yavaş demişti. Oğlum biranda yapmaya başladı. Probiyotik ile destekleyin en olmadı düzenli olarak
ecemh sezerckmom peki düzenli olarak mı veriliyor yoksa zorlandığı gün mü ? Bize doktorumuz her gün 3 kere duphalac vermemi söyledi, 4 gündür kullanıyorum daha etki etmedi
Yagmurbaranaydin 221 probiyotik başlamıştık biz doktorumuzla şükür düzene girmişti yoksa catlicak gibi agliyodu çocuğum yavaş yavaş azaltarak kendim bıraktım sonra
Fulya_gnc 221 zeytin yağı denediniz mi 1 çay kasi doktorun tavsiyesi üzerine vermiştim ve poposuna bebek yağı sürdüm catlak olmasın yumusasin rahat yapsın diye
a_s345 moonlight__ bugün 10. Gün aynı saatte sabah akşam veriyorum ama banamısın demiyor ıkınıyor sürekli ağlıyor fitili verdiğim zamanda öyle sürekli aglıyor probiyorik gaz damlası vs hepsni de denedim