Aseldurumom_ Kizlar bebegim 20 günluk oldu saglikocaginda topugundan alinan kanda tsh degeri yani tiroid yetmezligi yuksek cikti degeri 11 idi 2. Kez istediler ondada 7 cikti bu durumu yasayan var mi acaba hastanete sevk edildik orasi yapacak takibi