Herkese merhaba;
Kızım 6 ay 10 günlük
Ve tadımlara basladık.. aşırı üzülüyorum bu saat oldu ben hala eve gidemedim
İşten cıktım trafik vs
Eve gidip hazırlamam 20.30
Ek gıdayı aksam bu saatlerde vermem cok zararlı olue mu
En güzel zamanlarını ben görmek istiyorum diye gündüz anneannesinde yemesini istememiştim :(
Ana sanırım en doğrusu annemin vermesi olucak
Benim givi olan anneler var mk