incininannesiben Bebeğimin alt açmasının yanına saç kurutma makinesi koydum poposunu her açtığımda kurutuyorum 😍 pişik kremi 1 aydır hiç kullanmadım 😂 oh böyle sıfır kızarıklık çok mutluyum 😍 Zararı var mıdır sanmam ama 😍
beyza1207 incininannesiben pişik genelde nemden çok yediklerinizdende kaynaklı olabiliyor mesela acı bişeyler yeseniz veya ek gıda döneminde bebeğinize ekşi yoğurt falan yedirseniz pişik olma ihtimali çok yüksek olur. Ama yinede mantıklı birşey 🌸
annekko incininannesiben yedikleri daha önemli bide hareket kabiliyeti. Mesela kızım ne zaman portakal yese pişik naparsam yapayım bu böyle çünkü asitli bir gıda. Kendinizce bir yöntem bulmuşsunuz ama nereye kadar gider 🤷🏻♀️ gerçek pişikle karşılaşınca o yöntemde etkisini kaybedecek