esmanur433 NazArsen tüm taze anneler olarak aynı postu açıyoruz hepsi geçici bende geçmeyecek sanmıştım ama geçiyor gerçekten şuanda size ihtiyacı var bol bol emzirin göğüsünüze bastırın sağlıkla büyüsün bebeğiniz🥰
TgbHmzz NazArsen Çok normal bence eğer sütünüz yetiyorsa sadece karnını doyurmak için değil size yakın olmak için istiyor
seherrr28 NazArsen bende aynı durumdayım. 17 günlük benim bebegimde.. ben ne zaman kendim dinleneyimde vücut süt yapsın ki.. her yarım saatte bir emiyoruz.. uykuda yok memede uyursa uyuyor sadece
tarakcioglu İlk zamanlar öyle oluyor evet benim bebeğimde öyleydi şimdi 2,5 aylık hala öyle, ama ya ben alıştım ya da süreler bir tık kısaldı
tarakcioglu NazArsen normal bence, benim kızım da tok olsa bile uykuya geçmek için yine emmek istiyor
AnnaKarenina_ NazArsen doyduğundan eminseniz kilo alımı iyi çişli bez sayısı 5-6 ise temas istiyordur o yüzden emmek istiyor
NazArsen esmanur433 24 saatin 6-7 saatini uyuyor geri kalan da emmek istiyor hızlı kilo alıyor emdikçe gazı çoğalıyor uykusu da yok napcam bilmiyorum
esmanur433 NazArsen yanına yatıp ninni açığ elinizle pış pış yapın isterseniz duş aldırın masaj yapın yorulsun uykusu gelir diye düşünüyorum ama tabi karşıdan yorum yapamam akşıma gelenler bunlar benimde inşAllah huzurlu mutlu uyku sever bebeklerimiz olur🥹
NazArsen esmanur433 yanına yatmayı denedim bir kere işe yaramadı duş alınca da bir iki saat anca uyuyor
esmanur433 NazArsen vallahi aklıma bir şey gelmiyor başka ama zaten size ihtiyacı var şuanda en güzeli bu yorucu da olsa bu anların tadını çıkartmak
momofdragon NazArsen mideleri henüz çok küçük oldugundan hızla doyup hızla acıkıyorlar.. acıkmasa bile sizinle fiziksel temasta olmak istiyor, sadece emzirme olarak düşünmeyin kokunuzu da duymak istiyor.. evet bizim için cok yorucu çok yıpratıcı ilk 2-3 hatta 4ay ama böyle böyle büyüyecekler 😇