Kizlar internetten bebek maması ve bez sipariş ettim.sitede yaşıyoruz aşagıdaki güvenlikteki kulubeye bırakıp gidiyolar.güvenlikteki abide sigara içiyor.günduz geldi kargo 3 te eşimde akşam gelirken alacaktı mesaiye kaldı ben inemiyorum bebegim var yani yaklaşık 7.8 saat orda kalmiş olcak.sizce koku sinermi??canım sıkildı gerçekten.yoksa takıntilık mı yapiyorum bisey diyin:((