Kızlar hamileliğimde safra kesemde birçok milimetrik taş olduğunu öğrendim. Hamilelik sonrası muhakkak ameliyat olmam gerektiği söylendi. Kanala düşerse tehlikeli olurmuş. Şimdi 3 aylık bebeğim. Ameliyat olmalı mıyım? Emzirmek zor olur mu? Kafamda bir sürü soru var. Bu ameliyatı olanlar yardımcı olabilir mi lütfen 🙏