tosbiksmoms Kızlar bacakta uyuşma yaşıyorum emg icin gün verdiler yaptıran var mı? internetten nasıl yapıldığına baktım iğne falan yazıyor korktum açikcas.
sek_kahve tosbiksmoms huzursuz bacak sendromu için bacağıma yaptırmıştım birkaç dakikalık bir işlem, öyle acıtma durumu falan yok
Deletedmom_79 tosbiksmoms e baktım şimdi de o baya hayalet iğne ucu🤭🤭 uyuşuk yer tespitinde de hissedeceğini sanmam ya. Belki de o makinemsi şeyle bakacaklardır? Düşünme bence o kadar
tosbiksmoms Deletedmom_79 inşallah sadece elektrik olanla yaparlar hicbirseyden korkmam ama iğneden kokan biriyim 😀
tosbiksmoms Mdorukkk bugün bir tercih sunmadılar gün verdiler sadece zaten bilmiyordum iğneli olduğunu dayanamam ben inşallah iğneli değildir.
Deletedmom_79 tosbiksmoms yani inşallah bi üstteki entey gibi tercih edilesi bi yere gidersin. Mümkün değilse de bol cesaret derin nefes🤭
Mdorukkk tosbiksmoms yapılan yerde söylemiştik biz kardeşim için iğneli değil yapışkanlı olandan diye yapışkanlı yaptılar
tosbiksmoms Mdorukkk randevu gunum geldigi zaman sorayim bakalım tercih hakkım varsa seceyim. Çok teşekkür ederim bilgilendirdiniz.