Kizlar bebegim sadece anne sutu aliyor.. kabizligimiz var onerebileceginiz yontemler yada su ilac ii gelmisti dediginiz bisi varmi… Doktorumuzda onaylarsa kullaniyim bende… Saglik ocagina goturdum zeytinyagini popsundan azcik ver dedi.. ama icime sinmio sanki alisir falan ne bileyim… Sizler bu durumda ne yaptiniz