Merhabalar herkese. 27 haftalık doğan bir oğlum var. Şimdi 18 aylık ama düzeltilmiş 15 aylık. Şeker koması ve hipertansiyon ile doğum yaptım. 4.evre beyin kanaması geçirdi doğumdan sonra ve 2 ay küvezde kaldı. Şüphelerim otizmden yana bu şekilde; Mideye sonda ile beslendi aylarca , şırıngalar ilaçlar bıktık halen sadece mama ve kavanoz mama yiyor tek tip beslenmesi var. Sondadan mı tercih mi? Çok iştahsız ve müziksiz yemez mecbur 10-15 dakika çizgi film izliyor. Yürüyememe sorunu için 3 aydır özel eğitime gidiyoruz adımlar atmaya başladı. İsmine çoğu kez bakar, nesne takibi var kucakta iken lamba düğmesini açar kapatır , çekmeceleri açar kapatır. Tekerlekli oyuncak arabaları çevirir bazen arkasına fırlatır ve yanlız oynamayı seviyor nadiren huysuzluğu tutar sebil ve klozet ilgisi var. Beni en çok üzen konuşma, yürüme ve komut almaması tam olarak. 2 kez psikiyatri gördü göz kontağı ve bakışlarından dolayı ihtimal vermiyoruz ve de yaşı çok küçük dediler. 3 ay sonra tekrar görecekler. Sizlere de danışmak istedim. Sizce anlattıklarım otistik belirtiler mi yoksa erken doğum veya beyin kanaması mı bağlı? Kafam çok allak bullak yardımcı olursanız sevinirim… ❣️