Nurburakbyk Mrb bebeğim 20 aylik kendisi yemek istiyor yemegini koyuyorum onune yesin diye 3 4 lokma yer sonrasinda yemekle oynayim istiyor sabah kahvaltsinda pogaca ve yumurta vermistim 2 dk isim vardi yanindan ayrildim ve pogacayi yumurtayo hep yerlere ufalamis cildirmamak elde degil artik biraz once de corba verdim corbayi doktu yere sizce nasil bir yol izlemeliyim gercekten aetik sinirlerime hakim olamiyorum saatlerce oturup sinirden agliyorum
GezginPaNDa O bir çocuk olduğu için yiyecekler ile oyun oynaması gayet normal. oğlum 4 yaşına geldi hala dediklerinizi yapıyor. Hatta daha küçükken bunları etrafa fırlatırdı , hiçbir zaman iştahlı bir çocuk olmadı
Nurburakbyk GezginPaNDa adslinda istahi falan iyiydi ama son 1 haftadit dogru duzgun yemiyor ve surekli yemegi etrafa dagitiyim derdinde