rurel Merhaba arkadaşlar, bebişim 20 günlük. Normalde 15-20 dk emer ama az önce zorla soyup uyandırdım. 5 dk emdi, gazını çıkartırken de burnundan süt geldi. Rahatlayınca da uykuya geçti tekrar. Sütüm de tazyikli geliyor, acaba doymuş mudur? 😕
sevimailesi rurel büyük ihtimal sütünüz fışkırır şekilde cok geliyor elinizle bir kat sagip öle verin yutkunma konusunda zorluk yaşıyor burnun dan geri geliyor
Zeyneparden- Benimde bebeğim 25 günlük bazen emerken bile burnundan geldiği oluyor ve her gaz çıkardığında kusuyor mutlaka ilk başlarda takılmamıştım ama bugün ebe reflü olabileceğini söyledi