mutlubianneyimm12 Kızlar parmağımı jilet kesti günlerdir yarabandı kapalı ama et yapışmıyor çünkü deriyi değil direk eti kesmişim. Doktora gitmeli miyim dikişsiz iyileşir mi fikirlerinize ihtiyacım var gidecek vaktim de yok kızımı bırakacak kimsem yok
churchil mutlubianneyimm12 çok derin mi 🥺 nemli duruyor parmağınız o yüzden de deri yapışmamış olabilir
Deletedmom_79 mutlubianneyimm12 batikonla temizlryip hava almalı bence** kapalıyken doku iyileşemez. Su geçirmeyen bantlar var eczanede çok da oahalı değil duş ve bulaşık yıkarsan onunla kapasan yeterli Çok çok geçmiş olsun
Deletedmom104 mutlubianneyimm12 Kapalı olduğu için iyileşmiyor. Açık bırakıp batikonla pansuman yapın. Dikişlik durmuyor pek
lceLady mutlubianneyimm12 Geçmiş olsun. O deri yapısmaz artık ölü deri. Ama siz üzerini kapatın alttan deri cıkana kadar parmagınız acımasın
mutlubianneyimm12 churchil evet derin ama açık da tutamıyorum sürekli çocukla ilgilendiğim için bir yere çarpıp kanıyor elbet
lceLady mutlubianneyimm12 O derinin kalkan kısmı var ya uc kısmı. Onu tırnak makası ile kesin. Engel olmasın size takılır durur
lceLady mutlubianneyimm12 O alttan deri uzadıkca üstten atacak. Sen uzadıkca sürekli kes canım. Tekrar geçmiş olsn