Kızlar selammm 7 yıllık evlyim ıkı bebegm var bebeklerım ıkız gibi araları cok yakın henüz nedense evime alısamadım her gün ya kayın valıdeme yada anneme gidiyorum günümü öyle gecırıyorum ama artık bu düzenden de yoruldum kendime düzen kurmam lazım sizin bir gününüz nasıl gecıyor neler yapıyorsunuz sıkılmıyormusunuz (bu arada temizşik camasır falan cok titzim hep evim temizdir temizlikle vakit gecirsemde sıkılıyorum )