Merhaba hanımlar bugün öğlen civarında kombiye ne olduysa sıcak su vermemeye başladı. Eşim başta yapmaya çalıştı ama olmadı daha sonra kombici olan bir tanıdığımızı aradık iki sebepten ötürü sorun olabileceğini söyledi ya anakart yada bir şey daha söyledi ondan olabilir gelip bakmak lazım dedi kısacası masrafları ev sahibi mi karşılar yoksa kiracı mı? Ev sahibi ile görüştük karşılamıcağını siz evde yaşarken olan bir durum olduğu için sizin karşılamanız lazım dedi.