Yasmin26 Snurdemir 2 ekim 11 bucukda prensesim kucagımdaydı 🥰 normalden sezaryana dönüş oldu 39+5 de 😂
Snurdemir Yasmin26 szde bizden 9 gün büyüksünüz benimde normaldi ama bebek iri dendi çatımda dar olduğu için sezeryan yaptılar 😅
Gulsah3 Snurdemir evet bir ay sonra aynı saatte benimki normal Doğum biraz aceleci çıktı kızım 37+5 de dogdu 😀
Yasmin26 Snurdemir ben 3 gün sancı cektim acılmam olunca suni verdiler 😒 kalp ritmi yavaslamıs acil sezaryana aldılar 😂 ahh yanarım yanarımda boşuna cektigim o sancıya suniye yanarım 😂😂
Snurdemir Yasmin26 benimde her şey normal doğum belirtileriydi suyum geldi açılmam oldu sancıyı çektim ama sezeryan oldu😅 anne olmak kadın olmak çok zor 😕