1 buçuk yaşındaki oğlum önüne ne gelirse fırlatıp atıyor. Masa üstündeki örtüler, yastıklar, kağıtlar, oyuncaklar. Özellikle oyuncaklarıyla resmen oynamıyor fırlatmak için eline alıyor sadece. Ve bunu inadına yapar gibi yapıyor aşırı sert bir şekilde yapıyor bunu, tepki vermesek dahi. Neden böyle yapıyor nasıl vazgeçer bu huyundan aylardır böyle.