Sadece 1 gece annem kaldı sonra hep tektim sezeryan oldum ve kimseyi istemedim . Ablam annem kardeşlerim gelmek istediler kabul etmedim eşiminde yardımını istemedim :) bence tek bakılacaksa daima çocuğun dilinin anne tarafından böyle çözüleceğine inanıyorum . Sonra herkes evine dağılınca anneler daha cok zorlanıyor . Benim düşüncem en azından böyle olduğu için ne hastanede nede evde kimseyi istemedim . Yıkamada bile bu kafaydım kendime eziyet mi ettim nedir :)))))))