mbctnnn Bu dönemde olması normal mi kendini geri itiyor ağlıyor uykuda verdim sadece bide aç bebek uyur mu sağdim kaşıkla da verdim sütümü niye böyle yapıyor çok üzülüyorum napcam bilmiyorum
amansallagitsin mbctnnn yani soyle anlarsiniz. Bebek memeye alirken boğulma oksurme oluyrsa tazyikli ve memeyi agzindan cektiyinde sut fiskirmaya devam edyrsa tazyikli eger dediklerimi yasamadiysanz. Sutunuz memeye gec iniyordur sinirlenip geri adim atiyordur ilk once uyari yapin sagin elle memeye insin sut sonra meme verin birde ole deneyin. Suan meme reddi icin erken. 3 ayda baslar genelde.
amansallagitsin elisaazrasila03 farkli pozisyon denemk lazm farkli mekan hoplama dans etme ziplama yan yatarak dik oturarak vs vs
huzurluaycicek Atak döneminde olabilir benim bebeğim 2 3 hafta öyle yaptı, meme reddi oldu sonra düzeldi sonra tekrar atak donemi oldu yine meme reddi oldu
Dyg1dyg Atak donemlerınde yasarsınız. Cok normal. 6.ayına kadar cekmıstım dönem dönem. Sonra olmamıstı. Ayakta emzırırdım uykudan uyanınca emerdı ıdare ederdim yıpratıcı oluyo ama gecıyo❣️