Mutlaka uyandırın gerekirse emzirirken ayaklarının altını gıdıklayın .. açlık şekeri düştüğü için uykudan uyandırmak zor oluyor . Eğer uyandırmakta zorluk çekerseniz sırt üstü yatırıp ellerinden tutup kendinize doğru kaldırın pıt bırakın 2 kez yapınca uyanır . aynı şeyi yaşayıp acile gitmiştik doktor Önermişti .