Merhaba Anneler 3.5 ay önce sezeryan doğum yaptım az önce dikişimden bir kısımın kaşındığını hissettim baktığımda noktadan büyük açıklık gibi vardı iltihap geldi bu normal mi ? Sürekli temiz tutarım dikişlerimi de ve morluk var baştan sona tüm dikişlerimde
Dikişim mi patladı sizce ?