sedaki Çift yönlü, tek elle açılıp kapanabilen, hafif bir bebek arabasına ihtiyacım var. Ne almalıyım?? Kullandığınız memnun kaldığınız bebek arabası öneriniz olur mu acaba??
Deletedmom_106 sedaki baston puset . O zaman sıfırını 400 tl ye almıştım . Piyasanın en ucuz bebek arabasıydı hala da kullanıyoruz çok memnunum 😄
Tugce0142 sedaki elele plane 2 modeli ve hamilton R1 modeli ikisi de indirimde şuan bizde travel var bu iki model arasından seçip değiştirecez
ecemh Cybex easy twist 2 modelini kullanıyorum. Kabin boyu, sürüşü çok güzel. Puset ve adaptör alıp da kullanabiliyorsun. Hem hafifliği de güzel