bebisim67_ Bebeğim ikinci ay aşısını vurulduğumuzdan beri mememi tutmuyor Üç haftadır meme reddi var sadece uykuda emiyor iki gündür slikon uçla emiyor birşey olur mu sizce slikon meme ucunun bi zararı var mıdır o da biberon gibi alışma falan yapar mı acaba ya