Oğlum 20 aylık ben sade kefir veriyorum ama eşim bugün ise giderken bi arkadaşı ile karşılaşmış.onunda kızı 22 aylık elinde küçük boy meyveli kefir varmış adam demiş çocuklar için olanı bu çocuklara sade kefir verilmez ağır gelir demiş biz bundan veriyoruz demiş 🙄 bende hiç meyveli vermiyorum içinde seker olduğu için hep sadesini veriyorum yanlışmı yapıyorum acaba 🤔